مجنـــــــــــــــون و لیــلـــــــی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





♥♥شیشه ی پنجره را باران شست♥♥

شیشه ی پنجره را باران شست


از دل من اماچه کسی نقش تو را خواهد شست…؟

چه بگویم با تو ؟

دلم از سنگ که نیست

گریه در خلوت دل ، ننگ که نیست

چه بگویم با تو ؟

که سحرگه دل من باز از دست تو ای رفته ز دست

سخت در سینه به تنگ آمده بود.....

http://static.cloob.com//public/user_data/album_photo/1176/3526690-b.jpg


نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت21:55---21 ارديبهشت 1393
دلتنگی همیشه همراهم می آید,مثل سایه بی ردپا...
وبت قشنگه به منم سربزن و اگه دوست داشتی خبربده تا تبادل لینک کنیم
http://Rainoflove.lxb.ir


bahar
ساعت13:42---14 ارديبهشت 1393
زندگي همچون بادکنکي است در دستان کودکي که هميشه ترس از ترکيدن آن لذت داشتن آن را از بين ميبرد.

bahar
ساعت13:37---14 ارديبهشت 1393
ز خــــدا براتـــون عشــــق آرزو میکنم
از اون عشقایــــی کـــه ..
هــــر روز با لبخنــــد از خــــواب بیدار بشید
و بگیــــد :

" زنـدگــــی یـعـنـی ایــن ...
چقــــــــدر خوشبختـــــــم ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مَجنــــــونِ لیلـــــــــــــــی در 4:25 بعد از ظهر | |